• +38 (097) 745-29-82
  • Email: office@complife.ua

КОНФІГУРАЦІЯ "ФАРМАКОЛОГІЯ"

Аптека - комерційна організація зі складною структурою звітності, яка працює з великою номенклатурною, клієнтською та партнерською базою. Тому питання автоматизації для аптечних мереж стоїть надзвичайно гостро, адже від чіткості і злагодженості роботи всіх підрозділів напряму залежать кінцеві прибутки підприємства. Для автоматизації бізнес процесів фармакологічних підприємств фірма CompLife пропонує окрему конфігурацію "Фармакологія".

В конфігурації враховані всі специфічні аспекти ведення обліку в аптечних мережах. Особливу увагу приділено роботі з базою медикаментів, автоматизовано роботу з прайс листами постачальників, оприбуткуванням медикаментів та їх відпуском, а також реалізований модуль звітності та статистичної інформації.

Робота з прайс-листами постачальників (аналіз прайс листів постачальників)

Проблема: підприємства, які займаються реалізацією медикаментів, працюють з надзвичайно великою номенклатурною базою. При роботі з різними постачальниками виникає потреба в аналізі цін на медикаменти для визначення постачальника з найбільш конкурентною ціною на певну номенклатурну позицію.
Для аналізу цін на медикаменти в ПЗ АБ Офіс версії 4.0 реалізовано окремий модуль Прайс-листы поставщиков. Для систематизації інформації за конкретним медичним препаратом та ідентифікації одного і того ж медикаменту в прайс-листах різних постачальників в програмі за кожною позицією довідника медикаментів прикріплюється код Моріон (Моріон - провідне українське підприємство, спеціалізацією якого є систематизація інформації про лікарські засоби. Коди Моріон є найбільш розповсюдженими на фармакологічному ринку України).

Для проведення аналізу необхідно завантажити актуальні прайс-листи усіх постачальників, з якими працює підприємство, у програму. Імпорт можливий для прайс-листів у форматах: *.mvp, *.xml, *.dbf.

Після того, як усі прайси завантаженні у програму, можна формувати заявки на замовлення товарів до постачальників. У програмі є можливість формувати замовлення як по мінімальному замовленню по торговій точці так і з заявок, що надходять безпосередньо від провізорів (касирів), що працюють на касах. При цьому замовлення формується на того із постачальників, хто запропонував найнижчу ціну.

Робота з оприбуткуванням медикаментів

Проблема: ручне введення накладних приходу в інформаційну базу займає надзвичайно багато часу та може призвести до появи ряду помилок через неуважність оператора. А моніторинг зміни вхідних та відповідно формування реалізаційних цін на товари в окремих випадках, зокрема при роботі з великою номенклатурною базою, взагалі стає неможливим.
В конфігурації "Фармакологія" програми АБ Офіс є можливість імпортування накладних приходу постачальника у наступних форматах: .xls, .xml, *.dbf. Імпорт можливий як по внутрішньому коду постачальника, по коду Моріон або ж по заводському штрих-коду медикаменту. Структура довідника медикаментів програми дозволяє до одного і того ж препарату прикріплювати декілька кодів різних постачальників. Основним ідентифікатором для кожного медикаменту є код Моріон, а код постачальника є додатковою характеристикою препарату і дозволяє здійснювати замовлення та прибуткування товарів постачальника. Така структура довідника унеможливлює дублювання номенклатурних позицій.

Одночасно при імпортуванні накладних приходу можливо створювати нові позиції у довіднику товарів або ж оновлювати інформацію про медикаменти (назву, заводський штрих код, назву виробника, код Моріон, тощо).

Після успішного імпорту накладної приходу є можливість перевірити коректність відпускної ціни. Якщо добуток відсотку націнки і вхідної ціни відрізняється від актуальної відпускної ціни, то програма повідомить про це користувача зафарбувавши строку відповідної позиції у червоний колір. По таким позиціям рішення про зміну поточної відпускної ціни в інформаційній базі приймає сам користувач шляхом натиснення на відповідну кнопку.

Робота з відпуском медикаментів

Для касирів роздрібної фармацевтичної точки відпуск товарів проводиться з робочого місця касира. Реалізована можливість відпуску товарів за заводським штрих-кодом товару, за внутрішнім штрих-кодом (за серіями) або ж по назві лікарського препарату. Є можливість працювати з дисконтними програмами (постійні, накопичувальні, разові знижки, знижки для певних категорій населення, знижки на певні товарні позиції, реалізація пільгових програм тощо).
При підключенні касового апарату та платіжного терміналу в програмі є можливість приєднання модулю роботи з фіскальними принтерами і активування функції проведення розрахунків через платіжний банківський термінал. Для зручності покупців є можливість мультивалютного розрахунку (тобто частину чеку можна оплатити готівкою, а частину оплати по чекові провести через платіжну картку). Також реалізована робота з препаратами. що відпускаються за рецептами.

Касирам відображається актуальний залишок товарів на торговій точці. Якщо товару немає, касир безпосередньо зі свого робочого місця може сформувати заявку на замовлення цього товару, яку в подальшому буде опрацьовувати менеджер аптечної мережі.

В будь-який момент касир може знати актуальний залишок грошей в касі та суму коштів, проведених через платіжний термінал. Програма також передбачає відпуск препаратів не цілими упаковками, а окремими блістерам, штуками і т.д.